Plugga plugga plugga!

Hej, jag hann inte skriva nånting går, de är jätte mycket i skolan nu.

Den här veckan har vi haft matteprov, svenskaprov och spanskaglosor, och imorn så har vi mer matteprov svenskaläxa, och noprov. Vi skulle egentligen ha haft jätte mycket engelskaläxa tills imorn också men vi fick den till nästa vecka ist eftersom vi har så mycket imorn.

Och vi har massa prov att plugga till också, nästa vecka ska vi ha spanskaprov och musikprov, också tror jag vi ska ha soprov också men jag vet inte när ´+ alla läxor vi har också.

Så de är ganska mycket att plugga till nu, så jag hinner inte skriva varje dag men ska försöka skriva så mycket som möjligt iaf.


Igår så var jag med Olla och Malak efter skolan, vi typ pluggade (jag och Olla då) sen bakade vi kladdkaka, var ute hos kaninungarna, och bara pratade typ. Hade jätte kul iaf, tack för en jätte kul dag <3

Imorn så ska jag vara med Evve, åker med henne till njutånger efter skolan, sen vet jag inte när jag kommer hem, vi kanske ska gå på bio, men nästan alla filmer är från 15 år.. så jag vet inte. Men vi får väl se.


Ajaa hare bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0