Bilder.

Heej! :)

Dagen i skolan idag då:

Spanska- Tränade till provet.
No-Gjorde nåt papper, med frågor som vi ska kunna för vi ska ha prov nästa vecka.
Lunch- Fisk och potatis. Jag och Rebecca gick till rättpris efter, medans vi väntade på Alice, o Olla var på arabiska.
Svenska- Jag, Alice och Rebecca skrev av våran intervju med Monica på datorn.
Engelska- Jobbade med engelskauppgifterna vi har, medans Biggan förhörde oss på läxan.
Sen sutade vi 13.15 :D

Vi har ju såklart raster mellan alla lektionerna också, men de blir så jobbigt o skriva de hela tiden.


Efter skolan så var jag med Olla, vi åt mackor, o pratade, sen kollade vi på film.
När hon hade gått hem så satt jag vid datorn, sen åt jag mat- Hamburgare- Goott :D


Imorn så ska jag o Olla kanske gå på bio ;)

Men jag ska ta och lägga in lite bilder nu.

Puss Sanna <3




Kommentarer
Postat av: SannaWesterlund

De blev nå fel, den bilden som är längst upp ska egentligen vara längst ner. De går inte att logga in på blogg.se nu, men jag ska fixa den sen :)

2009-10-08 @ 19:59:31
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0