Måndag

Hej alla som läser, hah som om nån läser ;)

Men jag skriver ändå :P

Idag var de ju skola som vanligt:

Mentor- Då fick vi skölja flour Äckligt! o vi ska göra de varannan måndag också nu "/
Avslappning- Massera varann
Bild- Rita av nån bild som vi började på förra gången, jag hatar bilden!
So- Fick nåt papper som vi skulle göra, de var jätte konstigt ingen fattade nåt typ xD
Sen fick vi se på film iaf :D
Lunch- Potatisbullar :D
Matte- Jobbade i boken, jag jobbade faktist 2 och en halv sida idag, visst är jag duktig? ;)
Livskunskap- Vi såg klart på filmen Sandor Slash Ida, den var faktist jätte bra :D
Sen hade vi ingen no så vi slutade 14.05 ist för 15.20.

Cyklade hem med Olla sen har jag inte gjort nånting, följde med papap och hämtade saker hos mamma...

Imorn har vi sovmorron till 9.25, skööönt! ;)


Puss Sanna <3


Datorn är jätte seg, tog säkert en halvtimme innan jag kom in här, så de får bilder imorn ist!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0