Kort med Johanna!

Hej igen!

Jag var med Johanna idag när hon hade slutat.

Vi var ute och knäppte kort, fast de blev inte så mycket för batteriet tog slut i min kamera, och vi hade inga fler...
Men några blev de iaf, ska lägga upp dom när jag har sladden till kameran.
Fast jag knäppte några med mobilen också, dom ska jag lägga upp!

Imorn efter skolan så ska jag till stan med mamma o Calle, o då ska mamma kanske köpa vinterjacka åt mig :D
Fast jag känner mig ganska dum den kostar 1000, men ah, hon sa att hon skulle köpa den iaf.

Imorn är de engelskaprov i skolan ju... Fast de är nog inte så svårt, engelska är jätte lätt!

Resten av kvällen ska jag duscha, kolla på tv, och plugga liter mer till provet + svenska också de hade jag glömt.

Ajaa nu ska jag lägga upp bilder, puss <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0