Kallt!

Hejhej :)

Gud vad de är kallt ute!!


Idag i skolan så skulle vi ju börja 08.15 men så kom Barbro och sa att de inte var nån musik, för vi skulle göra typ nutidskryssnånting de var nån tävling. Så då slapp vi musiken idag, men "provet" tog bara 10 min, och eftersom vi egentligen börjar 9.25 på tisdagar så fick vi hål nästan en timme.
Ganska onödigt, då hade vi ju kunnat komma till skolan 9 och göra provet då ist, så hade vi fått våran sovmorron ändå.


Annars har de väl inte varit nå speciellt efter "provet" så hade vi lästid, idrott, lunch, spanska/språkval, so sen slöjd. Vi slutade halv 4

På idrotten hade vi boxning, de är ganska kul faktist :D
Slöjden var ju också rolig + att Jesper erkände att han är en tjej xD
Ingen fattar, men ah kul hade vi iaf :)

Pappa hämtade mig efter skolan, så jag slapp gå eller cykla idag, men imorn blir de att cykla igen. KALLT!

När jag kom hem så åt jag mat, potatisgratäng och kött :)

Sen har jag duschat,suttit vid datorn och kollat på tv.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, ska väl sitta här till 8, pratar med Jesper och Olla på msn :)

Vid 8 så ska jag se på plastikkirurgerna o efter de ska jag se house.

Ah men ha de bra puss <3



De går fortfarande inte att ladda upp bilderna från igår "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0