Helg!!!

Äntliiiiigen helg!

Veckan har gått segt!

Skolan idag:
Engelska-Jobbade med häftet
Lästid-Läste såklart då ;)
Matte-Jobbade i boken, inte så mkt då, men ah vi skulle göra de iaf.
No- Tränade till provet på onsdag, och jag är så duktig så jag glömde mina no böcker i skåpet "/
Lunch- Kött och klyftpotatis. ganska gott ;)
Idrott- Fysträning med Niklas, riktiiiigt jobbigt! Jag har jätte ont i ryggen nu "/
Svenska- Jobbade med nåt häfte ;)
Sen HEELG :D

Var med Olla o Malak efter skolan, vi typ satt vid datorno lyssna på musik o kollade på filmer på youtube.
Kuuul hade vi iaf :D <3

Gick hem från dom vid halv 7, för dom skulle till Söderhamn.

Är ensam hemma till halv 10 nu, pappa och Calle är på hockey ;)

Imorn vet jag inte vad jag ska göra. Trodde mina gullungaar Alva och Hugo skulle komma imorn, men dom skulle inte de "/

Nu ska jag äta chips o lyssna på musik.

Puss Sanna! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0