Helg!

Helg!

+ att jag har så ont i halsen "/

Har haft de hela dan och jag fryser och är jätte trött, vill inte bli sjuk "/

Idag i skolan så hade vi engelskaprov ju, de gick nog ganska bra, de var också jätte lätt! ;)

Annars har de inte hänt nåt speciellt.

Dagen idag:

Engelska- Prov!
Lästid- Läste då xD
Matte- Jag gjorde nästan ingenting, var jätte trött!
No- Barbro  pratade om massa saker.
Lunch- Äckelfisk
Idrott- Dans xD
Svenska- Läxförhör fick 12 avv 12, sen jobbade vi med häftet ;)
Slutade 14.30

Då åkte jag till stan med mamma hon köpte en jacka åt mig för 1000, tack! :D

Sen har jag inte gjort nå speciellt, har inte orkat heller.

Nu ska jag äta äppelpaj, o vid 8 ska jag kolla på idol.
Mammas kompis o hans barn kanske ska komma hit sen,vi får väl se ;)

Men nu ska jag gå o äta äppelpaj då, ha de bra puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0