Hej :)


Imorse vaknade jag av att mamma kom in med en liten Wilma, sen låg hon i sängen med mig, mysigt!

Idag har jag inte gjort nåt speciellt, Wilma somnade vid 9 nån gång o sov till 12, o Göran o Annika säger att hon aldrig sover xD Hon har sovit nästan hela tiden ju!

Men kul har de varit iaf, längtar tills dom ska sova här igen!

Göran o Annika kom vid 12, dom åkte hem nån gång vid halv1-1.

Efter dom hade åkt hem så har jag inte gjort nå speciellt, typ suttit vid datorn o kollat på tv bara...

Imorn är de skola igen, efter skolan ska jag nog va med nån kompis.

De blir en skönt vecka den här veckan, inga prov att plugga till, förutom musiken fast de kan vi inte plugga till, och inga läxor heller.
 
På fredag ska jag och Olla stå i cafeterian på skolan, kuul, även att vi får sluta en timme tidigare och vi slipper alla lektioner.

Fast jag ville ju vara med på idrotten på fredag "/

Men aja de ska bli kul ändå!

Resten av kvällen så ska jag duscha, packa tills imorn när vi ska till pappa, o sen ska jag inte göra nåt speciellt bara kolla på tv o så.

På lördag åker jag o mamma till gävle o träffar Olivia! lääängtar!!!!

Ska lägga in lite bilder, jag har många på Wilma men jag vill inte lägga in så många, vet inte om jag får göra de heller... Men nån bild kan jag lägga in iaf.

Puss på er <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0