Ella! :)

Hej!

Nu har Göran o Annika och söööötaa Wilma varit här och hämtat Ella som har varit här idag.
Dom åkte nyss, jag har lekt med Ella, o mamma har bakat bullar så vi har fikat o så.


Skolan idag då:

Mentor-Monika pratade bara, o Larsa kom o pratade om att de var nån som hade snott pengar från caféterian.
Avslappning- I skyddsrummet vi fick ligga på madrasser i 10 min, när de var kolsvart. Lars höll på skrämma ihjäl mig! ;)
Bild- Vi skulle rita klart ansiktena, min såg ut som en apa! Jag hatar bilden!
So- Nutidskryss fick 4 av 12, bara för jag är bäst xD sen läste Agneta o sen fick vi göra uppgifter i boken.
Lunch- Kyckling och ris, inte så gott, men de gick väl o äta iaf, ris o macka iaf xD
Matte- Jobbade i boken, fast jag o Olla satt mest o prata ;)
Livskunskap- Vi kollade på film Sandor slash Ida. Den var ganska bra faktist.

Sen slutade vi 14.05.

Då cyklade jag hem och var med Ella ;)

Hon åkte ju hem nyss så nu ska jag träna på spanska och no provet.

Imorn går vi till 15.30, efter de ska jag kanske va med Johanna om jag hinner.

Ha de bra puss Sanna <3






Nu är mitt internet så segt, så jag laddar upp mer bilder imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0