Stan :)

Jag har fått världens sötaste kaninungar!
Haha så säger jag jämt. Men vi har fått nya kaninungar nu, som är jätteeee små o söta :D
Dom ska vara i mitt rum för annars äter dom andra kaninungarna upp dom.


Idag var de ju skola, först mentor, sen avslappning, bild, so, matte och livskunskap, slappp no:n sista timmen för de var bara dom som inte hade gjort provet som fick gå dit.

Även att Olla var bäst idag!
Först på maten när vi skulle sätta oss så lyckades hon välta sitt glas och tömma ut mjölk över brickan maten och golvet.

Sen när vi stog vid caféterian och med Malak och väntade på Nilo, så hävde hon ner luckan till cafeterian xD
Den hade gått sönder så dom hade satt upp den med en kartong och den hävde hon ner såklart, och de lät inte lite heller xD

Haha sen hade jag Alice Olla och Rebecca kul på matten och livskunskapen xD

Efter skolan så hämtade mamma mig så följde jag med henne pappa och Calle till stan.
Jag köpte en tröja och mascara kanske lägger in bilder sen ;)

Hittade en vinterjacka också som jag ska köpa senare.

Sen har jag inte gjort nå mer idag.

Gosat med kaninungarna :D

Ha de bra, Puss Sanna <3




Dom andra bilder jag tänkte lägga ut är är bara vita eller så finns dom inte, nån som vet varför de är så?
Tråkigt jag som hade massa bilder från skolan att lägga ut nu...




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA. gick det inte att lägga ut bilderna???

2009-10-06 @ 17:21:35
URL: http://olladarwish.blogg.se/
Postat av: SannaWesterlund

Nääe "/ Jag som hade snyggaste bilden på Malakm o din mjöl xD

2009-10-06 @ 21:14:44
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ojj, de skulle stå "Malak och mjölk" xD

2009-10-07 @ 15:20:44
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0