Dagen!

Hej igen! :)

Sitter och ska fixa mina låtar på mobilen nu, har jätte gamla låtar så jag ska ta bort dom och lägga in nya.
Nån som har tips på nå bra låtar?

Skolan idag då:

Spanska första timmen, gjorde nå papper och träna till provet nästa vecka.
So- Agneta läste, sen jobbade vi i boken.
Svenska- Jag Alice och Rebecca intervjuade Monica, sen hade vi lästid sista 20minuterna, då gick vi till bibblan.
Lunch-Spaghetti och Köttfärssås, jag och Olla gick till rättpris och köpte godis sen.
Matte- Jobbade i boken som vanligt, jag måste ju säga att jag är duktig på matte o Olla med som tror att man mäter bebisar i decimeter xD
No sista lektionen- Vi ska börja med kemi, så vi kollade på nå bilder och Barbro berättade lite om de o så.
Slutade halv 3.

Efter skolan så gick jag och Malak till rättpris o köpte klubba, sen gick vi till hälsocentralen och väntade på Olla.
Sen cyklade vi hem, kom hem halv 4..
Då höll jag på med kaninungarna.

Sen har jag inte gjort nåt speciellt, suttit vid datorn och kollat på tv bara.

Imorn ska jag kanske vara med Alva :D

Ajaa puss <3

Min dator vill verkligen inte att jag ska ladda upp bilder nu!
Blir så trött på den. Ni får massa bilder imorn ist, sry!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du ska inte säga nåt du tror att man mäter hus med km, men man kan mäta hus med dm/hahahahahah;)

2009-10-08 @ 16:26:49
URL: http://olladarwish.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag menar bebisar;)

skrev hus:D

2009-10-08 @ 16:28:16
URL: http://olladarwish.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahah aah gå o mät bebeisar med dm ;) Man KAN faktist mäta hus med km ocksåååå sådeså ;)



Hahaha <3

2009-10-09 @ 18:57:35
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0