Vaccinet.

Hej :)

Känner mig inte pigg nu, är trött o fryser, hade ont i huvet förut "/

Jag har ångrat mig nu, jag ska ta svininfluensavaccinet, vet inte när, de blir väl nästa vecka... tror hela familjen ska ta de...

Idag har de inte hänt nåt speciellt.. vi hade ingen no så vi fick hål en timme + lunchen efter så de blev rast i 2 timmar, jag Rebecca och Ola gick hem till Rebecca och kollade i skolkatalogen, och pratade.
Sen gick vi till skolan och åt lunch.

Annars har de inte hänt nå speciellt.

Imorn är de Fredag den 13. Otursdag, får väl se om jag får nån otur då ;)

Knäppte lite kort på musiken idag, så jag tänkte lägga upp dom, för jag har inte så mycket att skriva om.

Puss Sanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0