Tisdag

Hejhej.

Idag hade vi sovmorron.

Gick med Carro,Ilia o Mille till dagis först, o sen gick jag till skolan med Olla.

Hade lästid först, läste Twilight :D<3
Sen idrott med andra 7an, vi spelade typ paintboll eller va de hette, de var konstigt xD

Sen lunch, potatisbullar, sen spanska, so och slöjd, sen slutade vi halv 4.

Gick hem med Olla, o sen gick vi lite med Jesper o Patrik xD

Sen kom jag hem vid 4, då satt jag vid datorn, och sen har jag ätit tacopaj, såå gott!

Snart ska jag läsa på spanskan, o sen ska jag duscha och kolla på plastikkirurgerna och house.
Sen ska jag väl sova ;)

Jag vill ha twilightfilmerna, ALLA, även om de bara är 1 som har kommit ut, jag vill ha dom ändå! ;)
Och jag vill ha Breaking down/så länge vi båda andas! Bara för jag älskar twilight <3

Och Evve feeg ;) <3


Haha, ah men ha de bra puss <3

 Olla med Jespers mössa på slöjden :)




Kommentarer
Postat av: evve

Jag är inte Feeg :P

2009-11-04 @ 14:09:01
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Sanna

Evve- Jooo de är du :D <3

2009-11-04 @ 17:23:44
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0