Svininfluensavaccinet

Idag fick vi skolkatalogen! :D
Även att jag var fulast men kul o kolla på alla andra iaf :)

Ska försöka knäppa kort o lägga in här sen, men inte idag.


Idag var vi i skolan till halv 3, hände inget speceillt förutom att vi gick på nåt som hetter Gul måne, ist för matten, de var typ nåt som vi ska jobba med i 3 veckor, vi gjorde massa saker där, orkar inte berätta allt, men en del var ganska kul iaf.

Jag Rebecca o Olla gick till rättpris på lunchen, då köpte jag choklad, tänkte äta den när jag kom hem, men jag har inte ätit nånting nästan.

Nu längtar jag tills klockan blir 9, då kommer pappa med 4e twilightboken "Så länge vi båda andas"
de är typ sista också tror jag, fast de finns en till, men jag vet inte om den handlar om Bella o Edward.

Idag tog typ hela klassen utom jag och Olla svininfluensavaccinet.
Men nu har alla utom vi ont i armen. "/
Stackars dom

Är de bara jag som inte ska ta vaccinet?

Ajaa tils pappa kommer så ska jag typ träna på spanskan, sitta här, o duscha kanske om jag orkar.

Men ha de bra puss Sanna <3

Försten imorn så tar mina gratis sms slut, så ni vet om ni skickar sms och jag inte svarar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0