Söndag 15/11

Hejhej.

Har kommit hem från innabandyn nu, eller jag har varit hemma ett tag, men jag har ätit o så också.

Dom var iaf jätte duktiga, första matchen vann dom med 13-4 och andra med 7-3 eller 7-4.
Dom spelade mot Sundsvall och Håsta.

Imorn är de skola igen, ska gå till skolsyster imorn och fråga om jag får ta vaccinet.
Jag vet fortfarande inte riktigt om jag vill, men jag tar de ändå, för jag vill inte ha svininfluensa, de står ju att de är folk som har dött eller hamnat på sjukhus av den, också säger alla att de är dom i min ålder som drabbads värst av den..
Så jag tar nog vaccinet, men jag tänker INTE bli sjuk av de, så ni vet ;)

Vad händer i veckan då?

På tisdag så ska jag vara med Alva.
Sen ska jag väl vara med nå andra kompisar o göra läxor o så, har inte besämt nåt.
Beror väl på om jag tar vaccinet också, blir jag dålig av de, så kommer jag nog inte o göra så mycket.
Men på lördag ska jag på bio med Alva, Evve, Lina och kanske Hanna.
Gissa vad vi ska se?
NEW MOON såklart!
Gissa om jag har längtar?

Nu sitter jag och kollar på One tree hill.

Resten av kvällen ska jag väl bara ta de lugnt, kolla på tv o så.

Och tack Carro för att du lyssnade på mig idag <3

Puss Sanna <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0