New moon <3

Hej allihopa!

Nu är snön borta igen "/

Idag spöregnade de när jag Olla o Malak gick till skolan.


Efter skolan var jag med Olla, kul som vanligt.


Den 20 sa jag, Evve, Alva och Hanna gå på new moon, fast de är 15 årsgräns på den... hoppas vi kommer in ändå, gud vad pinsamt om man inte skulle göra de!
Men jag fattar inte varför dom är 15 årsgräns på den, den är ju inte direkt läskig + att vi kommer ju ändå se den när den kommer ut på dvd. De borde vara 11 årsgräns på den ist.

Ajaa hoppas vi kommer in iaf.. MÅSTE se den ju!
Edward <3

Imorn tror jag att jag ska till kusinerna ett tag, sen kommer Evve hit så ska hon sova hos mig, om hon kan...
Då ska vi göra massa saker, aah bara vi vet :)

Ska ta o läsa twilight nu, snart är jag på 3an, men sen har jag inte 4an "/

Annars har de inte hänt så mycket idag.

Sitter o pratar med Evve på msn nu.
Ska fortsätta vara social med henne.

Ha de bra puss Sanna <3




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0