Minnen <3

Hej :)

Satt och pratde med Malin på msn förut, o då pratade vi om 6an o klassresan till bodaborg, gud vad jag saknar den tiden!
Jag saknar klassen och Ingmar och Helena och vårat klassrum "/

Jag önskar man kunde spola tillbaka tiden så de blev maj igen, när vi åkte på klassresan, de var de roligaste vi har gjort tillsammans med klassen. De är minnen alltså!
Gud vad kul de var, saknar de också! Boda borg, huset där vi bodde, rummet. Allt!
Vill tillbaka igen!

Varför kan man inte spola tillbaka tiden?


Imorn ska jag vara med Olla, vi ska vara hemma hos mig och knäppa kort.
Kul :)

Först ska vi till mamma och hämta MIN platttång.

Idag har de inte hänt nå speciellt, skolan var som vanligt...

Nu ska jag gå upp o duscha, och försöka föna håret rakt, eftersom jag inte har nån platttång, önska mig lycka till ;)

Puss Sanna <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0