Jag älskar twilight

hejhej :)

Hade ingen dator igår så jag kunde inte skriva nåt, men filmen var iaf BÄST, ni som inte har sett den måste ju se den!
Älskaaa Twilight <33

Ah gårdagen då:

Först åkte jag ju till farfar o grattade han.

Sen vid 3-halv 4 så kom Alva o Evve till mig, då plattade vi håret o sånt, o sen satt vi o kollade på tv, o pratade o massa saker, sen åt vi bullar xD

Vid halv 6 kom Alvas mamma och hämtade oss, sen släppte hon av oss på kioskpiraten för vi skulle köpa godis där för då behövde vi inte stå i kö sen eftersom vi redan hade biljetter ;)
Sen gick vi till bion men då var klockan typ bara 6 och filmen började kart i 7, så vi gick runt på stan o typ 20 min, sen gick vi in till bion o satte oss, men de var de nästan fullt där redan.
På bion var de en tjej som satt framför oss, hon ba vände sig om till oss o ba- TYST!
Bara för Evve viskade en sak till mig,  men sen satt hon i pratade massa själv!

Ajaa efter filmen så kom Evves mamma o hämtade oss, kom hem nångång mellan 9 och halv 10.

Kollade lite på tv då, men sov nästan ingenting natten före så jag var jätte trött så jag gick och la mig ganska tidigt.
Men tack för bästa kvällen Alva och Evve <3


Idag så har jag inte gjort nånting mest suttit vid datorn bara.

Imorn är de skola igen, efter skolan ska jag till mamma o i helgen ska jag följa med Evve till Vemdalen :D

Men nu ska jag gå upp och duscha, hare bra puss <3


Kommentarer
Postat av: olivia johansson

aa twilight och new moon äger!!

2009-11-22 @ 22:08:32
Postat av: SannaWesterlund

Jaa de gör dom! :D

2009-11-22 @ 22:40:39
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/
Postat av: Evve

Det var bara för att jag höll på att hosta som hon blev sur !

O George sa att dom hade sämsta platserna x)

2009-11-23 @ 16:27:06
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: SannaWesterlund

Evve- men hon blev väl sur för att vi pratade? du hostade ju inte då ? Haha ah förstår att dom hade sämst platser xD

2009-11-24 @ 15:53:55
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0