Helg....

.... äntliiiiiiiiigen!

Fast veckan har fakstist gått fort.

Tänk att de är julafton om 6 veckor! Känns som de var nyss vi började i 7an, och snart har vi gått halva terminen!
Guud vad tiden går fort!

Hände inget speciellt i skolan idag.

Men efter idrotten idag, så höll jag, Alice, Olla, Rebecca, Evve o Lina på o byta om, o Elsa var i de andra omklädningsrummet, också hörde vi en dusch om sattes på o jag frågade vem de var som duschade, o Lina ropade men ingen svarade, sen frågade vi Elsa om de var hon som hade satt på duschen, men de var de inte...
O de var ingen annnan där för de hade vi märkt isf.... läskigt ;)

+ att de är Fredag den 13 idag ju! Fast de har inte hänt nåt, men ändå.

Jag var med Johanna förut, vi kollade i skolkatalogen och kollade på twilight.

Sen när hon gick hem, så satt jag vid datorn bara.

Imorn blir de stan en sväng, sen vet jag inte vad som händer. förslag ? ;)

Sitter o pratar med Evve på msn nu, ovanligt ?
Vi har sämst humor iaf ;)
Och hon kan inte stava :P

Ajaa ha de bra puss Sanna <3




Kommentarer
Postat av: Evve

Jag är iaf bättre på att stava än dig (x

2009-11-14 @ 15:44:47
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: SannaWesterlund

Hahahaha Evve, nej de kan du glömma ;)

2009-11-14 @ 16:30:22
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0