Barnvakt

Hej!

Igår var jag ju barnvakt till Leya Tyra-li och Kevin.
De var kul som vanligt :D

Åkte dit vid halv 5, sen åkte Anna och Conny vid 5.

När dom hade åkt så ville Tyra gå ut o gå bus eller godis, men hon vågade inte gå själv, så jag tog Leya i vagnen och följde med henne. Vi var inte ute så länge.
När vi kom hem så tog vi fram godis och chips, o Tyra kollade på tv och jag lekte med Leya eftersom hon inte ville sitta still.

Gjorde välling åt Leya vid halv 7, sen somnade hon i mitt knä medans hon åt så då gick jag upp o la henne.

Sen kollade jag och Tyra på körslaget och åt chips och godis.
Efter körslaget så jag Tyra och la sig, sen kom Kevin hem, då kollade vi på nån film på tv ett tag.
Vid 11 gick han och la sig.

Sen när alla sov så satt jag och kollade på tv, Leya vaknade några gånger, för hon är så förkyld, så jag fick gå upp till henne men hon somnade om igen på engång.

Vid 1 så kom Anna och Conny hem, kollade på tv till halv 2, sen gick jag och la mig.
Jag sov hos dom.

Imorse vaknade jag vid 9, låg o pratade med Tyra ett tag, sen gick vi upp och åt fruksot, sen lekte jag med Leya och Tyra ett tag innan mamma kom och hämtade mig.

Sen när jag kom hem så har jag inte gjort nå speciellt. Skönt o inte göra nånting faktist, har haft massa saker att göra hela veckan.

Men jag har haft BÄSTlov! Men imorn så är de skola igen "/ Trööök, menmen.

Nu ska jag gå och packa snart eftersom jag ska till pappa imorn. Sen ska jag se på djävulen bär prada.

Bilder kommer när jag har flyttat över dom till datorn.

Ha de braaa puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0