Vad kan man skriva om?

Hej ;D

Idag har jag städat och sen har vi klätt julgranen :P

Nu har jag iaf äntligen städat på mitt rum, fast jag har inte dammsugit än, men jag ska göra de sen.

Nu får de fakttiskt ta o sluta snö, de är hur mycket snö som helst ute nu.
Och de slutar inte heller!

Imorn ska jag till Sundsvall med Alva, vi ska typ köpa kläder och jag ska köpa julklappar.
De är jul om 3 dagar och jag har inte köpt en enda julklapp!

Ska kolla på The OC sen, som jag lånade av Alexandra, hann inte kolla nånting igår.
Har aldrig sett den, men alla säger att den är bra.

Det känns som jag bara skriver om samma saker hela tiden, men vad kan man skriva om?
Har ni nå tips på vad man kan skriva om så får ni gärna kommentera och berätta :)

Bilder från Sundsvall kommer imorn!

Puss <3

Hittade en bild som jag knäppte på Calle o hans kanin i sommras, söta :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0