Ny design!

Hej igen :D

Nu har jag varit ute i snön med Calle, Kevin, Tyra-li och Leya :D
De snöar asmkt!

Men de var kul iaf!

Mår bättre nu, jag har fortfarande ont i fingret, men de är lite bättre nu iaf.

Har ändrat min design också, de blev inte så bra, ska fixa den senare, men jag orkar inte nu, blir bara sur när saker inte funkar xD
Så nu får de vara så här ett tag :P

Nu sitter jag o chattar med Evve, Jesper o Rebecca på msn ;)

Fast Jesper är osocial o Evve loggade ut, så nu är de bara Rebecca :P
Tycker ganska synd om henne också, de är typ 40 st som skriver till henne samtidigt!
För att hon var med i lmf xD

Ajaaa hare bra puss <3

Skrev ett annat inlägg innan de här också, men de verkar inte ha blivit sparat, men nu kanske dom syns båda två ist, men då får ni stå ut med de! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0