Lucia! :)

Hejhej :)

Idag var de ju lucia på järnbruket :D

Dagen började med att jag vaknade halv 8, sen fixade jag mig o la ner alla saker o sånt.
Sen gick jag ner till folkets hus o mötte Olla och Rebecca, sen gick vi till järnbruket.
Hanna skulle komma vid 9 och klockan var typ kvart i när vi kom dit, så vi fick stå ute o vänta på henne.
När vi väntade så snöade de också :D

Ah men sen när Hanna kom så gick vi in o sen samlades vi på scenen o sen bestämde vi hur vi skulle stå o gå och stånt :)
Vi tränade till ungefär halv 11, sen gick vi tillbaka till skolan och åt lunch- Lax o potatis, usch!
Efter maten så gick jag Rebecca o Olla til idrotten plattade håret och så, träffade Malak o Nilo där också för dom hade haft idrott.:)

Sen gick vi tillbaka till järnbruket o bytte om.. Sen skulle vi träna igen, alla höll på frysa ihjäl för de är verkligen ISKALLT där inne!
Vi hann träna en gång typ, sen fick vi gå in o värma oss, innan alla kom, men de blev typ bara en kvart, sen gick vi ut o ställde upp.
Vid 1 så började de :D
De var jättekul!
Älskar lucian i järnbruket :) <3
Men jag höll på frysa ihjäl stog o skakade hela tiden!
Fast jag hade massa kläder på mig.

Ah efter lucian, så bytte vi om, sen följde jag med Olla o Malak till rättpris.
Sen gick jag hem o bytte om till mjukis :)
Sen satt jag o kollade på tv, orkade inte göra nåt, för jag var astrött.

Men sen ringde mamma så då följde jag med henne på affärn.
Nu har vi nyss ätit.
Ska gå o duscha om ett tag tror jag, om jag orkar :)

Sen ska jag kolla på idol FINALEN :D
Vet inte vem jag hejar på faktiskt :)

Här är lite bilder från lucian:

Haha ser ut som jag har typ skägg, men de är olla som inte kan knäppa kort :) <3


Ska lägga upp bilder på hela luciatåget sen när jag har fått dom av papap :)
Hare bra puss <3

Kommentarer
Postat av: Evve

Haha vad liten du såg ut att vara när du stog med Olla x)

2009-12-11 @ 19:08:19
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: SannaWesterlund

Haha evve xD tack då :P

2009-12-11 @ 19:09:29
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/
Postat av: SannaWesterlund

haha såg jag mindre ut när jag stog med olla än med rebecca ? :O

2009-12-11 @ 19:10:08
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0