Fixat bloggen.

Hej!

Nu har jag fixat min blogg, blev inte helt nöjd, men de får vara såhär så länge :)

Idag har jag varit på stan med Evve och sen kom Alva så då gick vi med henne också.

De är grymt kallt ute, gjorde ont o ansiktet när vi gick till bussen och imorn ska vi gå upp till centrum vid typ 23.30, de kommer inte o vara så roligt.

Jag köpte iaf ingenting i stan, de finns verkligen ingenting där!

Kom hem vid ungefär 14.00, då la jag mig i sängen med datorn, är förkyld o fryser o har ont i huvet.
Fast de är bättre nu.

Imorn ska jag till mamma ett tag, sen tillbaka till pappa, sen imornkväll så kommer våra grannar hit också ska vi äta o så, som jag skrev igår, ska bli jättekul :)

Har en busig liten katt här, som vill att jag ska gosa/leka med henne ist för o skriva. :P

Så jag ska lägga mig o kolla på film nu o gosa med henne :D

Ha de bra, puss <3

 Bebiiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0