Bäst Alva <3

Heej :D


Nu vill jag faktiskt ha SNÖ! 2 veckor till julafton o INGEN snö alls?

Idag har jag iaf varit med bästa Alva <3

Kuul som vanlig xD
Massa skratt o sånt xD
Älskar dej Alva Olofsson <3
Fast jag hatar dig för bilden!

Efter Alva hade åkt hem så åt jag mat o duschade, sen satte jag mig vid datorn;)

Lyssnar på musik också ULRIK såklart! <3

Imorn är de lucia i järnbruket kl 13.00 kom dit o kolla då!

Vi ska samlas i järnbruket kl 9 imorn så vi får lite sovmorron också, sen ska vi vara där o träna i typ 2 timmar sen ska vi till skolan o äta lunch o sen ska vi tillbaka o byta om och så :D

Nu har min dator blivit så där konstigt igen, så den hoppar över massa rader när man ska gå ner EN rad.

Så nu slutar jag skriva, men imorn ska jag lägga in bilder från lucian!

Ha de bra puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0