Ajjjj mitt finger!

Hej :)

Jag har ont i mitt finger "/

Imorse när jag skulle stänga bildörren så gjorde jag nåt med mitt finger, jag klämde mig inte, men jag måste ha slagit i bilen eller nåt, för jag har haft asont i fingret hela dan, imorse var de värst de var varmt och de bara dunkade i hela fingret.

De är lite bättre nu, men jag kan inte böja de och de är blått längst ner... "/
Ligger i soffan med datorn nu, o jag mår illa o har ont i fingret, stackars mig!

Även att de känns som jag inte har sovit på 100 år!
Men nu är de bara 2 dagar kvar!

Idag har de varit en skön dag i skolan, första timmen var de spanska, då fick vi rita, fast jag kunde inte hålla i pennan, så jag satt o kolla på dom andra bara, sen berättade Maria att Agneta inte var där så då kunde vi inte ha nån so, så vi fick håltimme typ 1 timme eller nåt.

Sen var de svenska, då lekte vi nån lek, man skulle ta en lapp också stog de typ "brandbil" på den, då skulle man förklara så dom andra förstog vad de var, men man fick inte använda nåt om med brand/brinner eller bil.
De var ganska kul xD

Sen var de lunch- potatisbullar, skolans potatisbullar är jätte goda :D

Efter lunchen var de matte, men då lekte vi också en lek ist för o jobba matte.

Man skulle vara i lag, också skrev Larsa några saker på tavlan t.ex Land, Maträtt, bilmärke o såna saker.
Sen ska han en bokstavs också skulle vi komma på ett land, en maträtt och ett bilmärke som började på den bokstaven.
Dom som vann fick en 10a var.
Jag Alice o Rebecca ledde först, men sen på slutet så vann Olivier, Kristoffer o Lars.
Men de var också kul :P

Sen var de no, då skulel vi ha förhör på läxan, vet inte om jag har skrivit de här, men vi skulle iaf veta hus åska bildas.
De gick nog ganska bra.

Sen fick vi se på film, typ nån film om spökhistorier, de var också kul :P

Men efter skolan så gick jag o Alice hem i SNÖSTORM! De var inte kul, men när vi kom till tunneln så ringde Alice mamma och frågade om vi ville ha skjuts, så då fick vi åka med hennes föräldrar hem.

Sen har jag inte gjort nå speciellt, legat på soffan bara.
Jag orkar inte göra nånting heller usch "/ Jag vill inte bli sjuk!

Jag duschade nyss, när jag klev ur duschen så höll jag på spy, så nu mår jag illa också "/

Stackars mig!

Ajaa, imorn blir de också en bra dag i skolan. först ska vi kolla på fackelsim på badhuset och sen ska vi ha typ 2 "vanliga" lektioner och sen ska vi till folkets hus o se på film på biografen där :D

Ska verkligen fixa några bilder o lägga in här!

Hoppas ni mår bättre än jag!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0