2009

Hej igen! :)

De här blir mitt sista inlägg 2009!

Nu har jag duschat och fixat mig, Erik, Carro, Ilia o Mille kommer om en stund, då ska vi väl äta o så.
Sen ska vi smälla raketer och sen ska vi gå till centrum vtill 12.

År 2009:

Januari: Blev tonåring ;)

Februari: De hände inget speciellt då.

Mars: Inget speciellt.

April: Min bebis Disel föddes ;)

Maj: Klassresa till Bodaborg, bästa helgen med klassen! :D 2 årsen farmor dog "/

Juni: Vi fick sommarlov och hämtade Disel.

Juli: Vi åkte till Leksand en helg tillsammans med Carro, Erik, Ilia o Mille.

Augusti: Åkte till Gävle och Stockholm, Wilma föddes, började 7an.

September: Fick låsningar i ryggen, så jag kunde nästan inte andas.. "/

Oktober: Åkte till Gävle till Olivia, en kom Olivia hit på höstlovet.

November: Tog svininfluensavaccinet o blev sjuk "/  Såg new moon på bio med Alva och Evve. Åkte till Vemdalen med Evve.

December: Fick mvg på spanskaprovet :D åkte till Gävle och Valbo med Alva, julafton :)

Sen är de ju massa andra saker som har hänt också, men jag kommer inte ihåg allt.

Hoppas ni har haft ett bra 2009 och att 2010 blir ännu bättre!

Ha en bra nyårsafton!
Sanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0