Utedag på Ankarmon

Idag var vi på ankarmon med skolan, först hade vi en lektion, sen skulle vi gå slingan upp till ankarmon o svara på nå frågor medans, jag gick med Alice, fast vi gick bara förbi frågorna ;) Sen när vi kom till ankarmon så gjorde vi inge speicellt, jag alice rebecca o olla, var lite med Evve Lina o Alva, sen kom malak o nilo också så då var vi med dom med :) Sen började de spöregna o vi måsta vara ute också, innan vi gick hem så hade vi dragkamp, vi vann mot 7a :D
Efter skolan så gick jag hem med Olla o Malak i spöregn, jag o olla stänkte vatten på varann xD När jag kom hem så gick jag o duscha, sen har jag inte gjort nå speciellt, imorn ska jag nog va med olla iaf :D
Puss <3 

Kommentarer
Postat av: Fiskens fru

Ni kke vann för att typ Christer o Stefan, de starkaste lärarna började dra på er sida "/

2009-08-27 @ 16:55:40
Postat av: Anonym

2009-08-27 @ 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0