Hej allihopa

Eftersom nästan alla har blogg nu så har jag också skaffat de, ska försöka skriva varje dag :)

Igår var jag barnvakt åt våra grannarsbarn Kevin Tyra-Li och Leya.
Anna och Tyra hämtade mig vid halv 6 sen åkte vi till dom, Anna och Conny åkte väl vid halv 7.
Lekte lite med Leya medans Tyra kollade på tv, vid 7 så kom Kevin hem, tog fram chips o sånt o gjorde välling till Leya. Sen kollade vi på en prinsessasdagbok, Leya sommnade i mitt knä gick upp o la henne vid 8. Sen kollade jag Kevin och Tyra på tv o spelade spel o sånt :) Vid 11 så fick dom o la sig då kollade jag på tv o så till halv 3 när Anna och Conny kom hem :)
Men nu ska jag gå o duscha o fixa mig sen blir de stan med Johanna. Hare bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0