Won´t you opend up your minde maybe put it upside down

And then watch it from behind.

Hej :) Gör ett tredje försök att skriva nurå! Dom andra gångerna jag har skrivit har jag lyckats trycka på bakåt när jag har skrivit färdigt, jättekul!

Det har inte hänt nåt speciellt idag, i skolan har vi spelar Wordfued hela dagen, för er som inte vet så kan jag säga att det är som alfapet fast på mobilen då, det är suuuperkul, om ni har det så lägg till mig jag heter sannawesterlund.

Sista timmen idag fick vi gå ner på hkn med franskan för att äta äppelpaj som tyskagruppen hade bakat, riktigt gott var det. Egentligen skulle jag vara med Evve, men jag mår fortfarande inte så bra så jag kände att jag inte orkade. Jag har ont i huvet och i halsen och känner mig allmänt trött bara. Det känns som nån trycker ihop mitt huvud, det typ spänner och gör ont samtidigt. Även att mitt öra är cpfortfarande, visst skrev jag om det förut då? Jag ska nog försöka gå till sjuksyster imorgon och kolla upp det för det börjar bli rätt så jobbigt nu.

Nu ska jag gå och ta ett varmt bad för att bli lite varm och sen ska jag krypa ner i sängen och titta på en film.

Puss!

Jag har tappat bort min usbsladd, så bilderna med camen får duga så länge :)


Trött tjej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0