Why is it so hard to figure out

how i feel about you,i don't even know how i feel
(snodde rubriken från Evve för jag tyckte den kändes lite passande )


Det känns verkligen att det är höst nu, ingen idé att hoppas på att det ska bli varmt igen heller... nå otroligt kallt ute.

Idag har jag varit i stan med Alice, jag köpte ingenting... jag ska seriöst börja handla på internet istället, sjukt mycket lättare ju ;O Är det bara jag som tycker det är lättare att hitta saker på internet än i affären?

Jag har iallafall precis tagit ett varmt bad, riktigt skönt efter att ha varit ute i kylan med Hobbe, nu ska jag kika lite bloggar och kolla på lite kläder + plugga spanska, vi hade ju tydligen spanskaglosor tills imorn- något jag helt hade glömt bort.

Slänger in ett par bilder som jag och Calle knäppte med camen igår, som inte funkade att lägga in förut.. sjukt oseriösa, men ändå!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0