Hemma :)

Hejhej!

Nu är jag hemma från stan igen. Filmen var väl sådär, inte så bra som jag trodde att den skulle vara, men det har varit en rolig kväll iaf :Å
Först så kom Evve hit när vi satt och åt så vi satt kvar vid bordet ett tag å åt tacochips, typ det godaste som finns! :D
Sen så bytte vi om, jag lånade hennes ena onepiece (kääärlek på dom, jag vill också ha!) eftersom hon har två och hon hade den andra, sen satt vi vid datorn ett tag innan vi gick till bussen. När vi kom till stan så gick vi till bion och hämtade ut biljetterna, sen satt vi vid bänkarna utanför typ en timme, sen kom Filip, Kevin och Markus och satt där med oss också... ;P
Vid åtta började filmen sen höll den på till tio, jättelång var den och rätt seg på vissa ställen. Även att jag typ spillde ut mina popcorn på golvet (A Haha, lite pinsamt ;)
Vi tog 22.40 bussen hem tillsammans med massa fulla människor, haha :) Ah och sen kom jag hem för ett tagsen då.
Grym kväll!

Mitt internet är helt cp, det bara stängs av ibland också tare aslång tid innan det startar igen, drygt!
Nu ska jag nog gå och lägga mig tror jag, finns inte så mycket annat att göra, orkar inte ladda ner nån film och jag har inga på datorn, glömde även hårddisken med alla filmer hos pappa, superkul (Y Njava?
Men vi hörs imorgon då.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0