Find your dreams and you might just live them

Don't just be a part of the system

Godmorgon! :)

Jag vaknade vid halv elva imorse, himla skönt att sova, ja brukar vanligtvis inte kunna sova på helgerna eftersom jag är så van att kliva upp tidigt när det är skola.

Det var grymt igår iallafall, bara det att det var sjuuuukt kallt. Vi gjorde ungefär samma sak som på fredan, gick runt på marknan, åkte karuseller, eller dom andra gjorde, haha :) Satt på donken i två timmar och sen väntade vi på bussen i en timme. Den här helgen har lätt varit den roligaste marknan iallafall, tack alla underbara människor som var med och gjorde den grym, ni betyder ♥

Jag skulle ju sova hos Evve egentligen, men jag mådde inge bra så jag gick hem istället, även att pappa höll på skrämma ihjäl mig när jag gick in i köket han kom typ bakom mig och frågade vad jag gjorde hemma, haha han blev nog också ganska rädd eftersom jag sa att jag inte skulle komma hem.
Skippar nog marknan idag och stannar hemma i sängen och försöker att må lite bättre tills imorgon. Eftesom vi läser i block så är det inte sååå kul att missa nån lektion eftersom det blir så mycket man missar då. Även om det skulle va skönt att stanna hemma ;)

Nu ska jag sätta på en film eller nåt trorja.

Hörs senare!

Puss

Lars trodde seriöst att jag tänkte åka den här med han ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0