Det är okej att känna

Hej igen!

Jag måste bara visa er en sak, en tjej la in den här videon på facebook nyss och jag känner att jag måste lägga in den här också. Började nästan gråta när jag såg den.


Förstår ni vad hemskt att få ett besked att man har cancer? Måste vara bland det värsta som kan hända. Cancer är den värsta sjukdomen en människa kan få, min farmor dog som jag kanske har sagt av cancer, det är fyra år sen nu och jag saknar henne så otroligt mycket fortfarande, det känns som om det var igår och jag kan fortfarande se framför mig när vi var på sjukhuset och när mamma hämtade mig på skolan, jag var med när hon dog och att se henne ligga där helt hjälplös och utan att kunna prata, det kan jag ärligt säga är det värsta jag har varit med om. Så gör som tjejen i videon säger och sprid den här videon på era bloggar, facebook, twitter osv, så att andra kan se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0