Turkiet imorn!

Hejhej :)

Imorgon så åker viii äntliiiiigen, och ni ska bara veta hur mycket jag längtar! Så otroligt skönt ska det bli!
Det enda jag är lite orolig över är det där asmolnet från Island som tydligen ska dra in över Sverige imorn...
Har vi riktigriktig otur så kommer vi inte få åka.. Men vi hoppas på att det inte är så farligt.
Men jag lovar att förstör det där dumma molnet våran resa, då ska jag åka till Island och täppa igen vulkanen så att den inte kan spruta ut nå mer lava, dumma vulkan som skulle få ett utbrott precis när vi ska åka!

Aja, nog om det.

Idag är det måndag, vilket betyder skola, vi har inte jobbat så mycket idag, på matten hade jag inget att göra eftersom jag är klar med boken, på engelskan satt vi ute å "jobbade" fast vi pratade hela lektionen, på son kollade vi på film, på idrotten hade vi basket och tennis och sen sist på non så kollade vi på kycklingarna som har kläckts idag, sjukt söta! Sen satt vi och pratade hela den lektionen också.

Efter skolan så följde Alice med mig hem och hjälpte mig att packa, sen så åt vi grillat å satt å pratade bara.
Kommer sakna henne nå otroligt mycket!

Nu ska jag kolla på Easy A och vid tio ska jag se Big Brother (som jag missar i två veckor nu, eftersom vi åker på läger direkt när jag kommer hem ;( ) sen så är det väl bara att sova, för att kliva upp och duscha imorgon bitti, sen så drar vi till Stockholm och Arlanda, gryyymt!

Det här blir förmodligen mitt sista inlägg innan vi åker, om jag inte hinner skriva nånting snabbt imorgon. Får jag tag på en dator så kanske jag kan slänga in ett inlägg också, annars hörs vi om en vecka igen!
Ha det jättebra här hemma i Sverige nu!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0