Klagomål!

Nuu tänker jag börja med att klaga lite!
Så ni som inte vill läsa kan ju scrolla ner, hahah!

Föörst så vem är idioten som har kommit på att man ska ha begränsad tid på spotify?!
Ååh vad irreterad jag är på de! Och ALDRIG att jag köper premium och betala 99 kronor i månaden, glöm de :O
De är dom inte värd idioter!

Också skolan, första dan efter lovet och jag är redan trött på den -.-
Vi ska ha klar svenska redovisningen på onsdag också skulle vi tydligen ha no prov på fredag + att engelska grupparbetet skulle vara klart den här veckan också tror jag sen så fick jag reda på att vi skulle knäppa klassfoto imorn och de HATAR jag, de är typ de värsta som finns, sen blir man alltid asful på dom också.

Också till sist min cpmobil, som nyss har varit inne på lagning, men ändå så gåre inte att skicka sms på den -.-
Sen kan jag ju passa på att klaga på vädret också, vart tog de fina sommarvädret vägen? :O De har regnat idag och snöat på vissa ställen här i Iggesund, nej usch!

Meeen vissa saker har ju varit bra iallafall, tillexempel att jag, Alice och Rebecca har suttit i cafeterian hela dan och sluppit alla lektioner och vi fick sluta två timmar tidigare än alla andra.

Så de var grymt skönt!

Men nu ska jag gå och lägga mig, eller ah om en stund iallafall, så jag orkar kliva upp och duscha imorn.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0