Längtar!

Hejhej :)

Idag har jag varit med Evve, vi har bakat kladdkaka, kollat på film och varit ute och knäppt kort.
Vi kollade på A tale of two sister, guud vilken hemsk film, vi var livrädd båda två, ingen av oss vågade kolla på slutet nästan, hahah.

Just nu sitter jag och kollar på Side, jag längtar så otroligt mycket tills vi får åka dit, en hel vecka i värmen utan att behöva tänka på nånting här hemma, så otroligt skönt ska de bli.

Bara fyra månader kvar tills vi åker nu, jag längtar tills vi ska fixa pass och jag får gå på stan och köpa kläder och skor å sånt, jag har nästan inge såna kläder eller skor faktiskt, jag tror jag gick i mina converse hela sommarn + mina ballerinaskor, men dom är trasig nu, så dom går inte att använda, föresten så gick jag nog mest utan skor i sommras.

Jag hittade iallafall en blogg om Side, där dom har lagt in tips på saker man kan göra och resturanger och sånt, bl.a ett vattenland med massa rutchkanor (stavas de så?) och vågmaskin.
Också finns de ju massa gamla saker att se, en sak jag skulle vilja göra är att åka på dagsutflykt till Pamukkale, där finns en gammal runinstad och man kan bada i Antique Poolen (Cleopatras källa)

Sen är de ju massa andra saker också, och shoppa så klart!

Ah jag längtar så otroligt mycket.

Men fyra månader går fort, så snart är vi där!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0