Heeelg!

Hejhej :)

Idag är de fredag och äntligen helg, har inte varit en speciellt bra vecka, inte i skolan iallafall, sjukt jobbigt har de varit av olika anledningar..

Men nu är de helg iallafall, imorn så ska jag vara med Evve och på söndag hade jag tänkt ta med mig Alice och åka slalom, men vi hoppar över de, för vi har ingen skjuts.

I skolan idag så har de inte hänt nåt speciellt, vi har bara haft tre lektioner idag, fast vi hade no i två timmar, så de räknas väl nästan som två lektioner, men sen hade vi bara svenska och matte, och på svenskan så kollade vi på film och sen fick vi gå tidigare och på matten så fick vi spela yatzy halv lektionen och sen slapp vi ha lästiden, för vi hade ingen lärare.

Känns ju väldigt lyckat att man gör ett schema och lägger in lästid, men man fixar ingen lärare som kan ha den med oss, hur tänker man då egentligen?

Jag gick hem från skolan med Rebecca, Patrik, Jesper och Kristoffer, sen har jag spelat sims, ätit tacos och duschat.

Hade tänkt kolla på film, men jag har fortfarande ingen dator, de kommer nog ta ett tag innan jag får nån sladd till den känner jag :/

Men nu ska jag ta och göra nå annat.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0