Uppdate!

Hejhej :)

Skriver ett snabbt inlägg nu medans jag fortfarande har internet.
Niklas skulle komma hit och kolla om han kunde fixa de om en stund, så förhoppningsvis så kanske han kan de.
Förlåt att de har varit så dålig uppdatering, korta inlägg och inga bilder, men de har BARA varit problem nu.

Idag så har jag iallafall så varit i skolan som vanligt, på idrotten så fick vi ha lektion med Jesper och jag säger bara de att jag ska aldrig mer prata med han!
Guuuud vad jobbigt de var!
Kommer ha världens träningvärk imorn.

På spanskan idag så var de bara jag, Olla, Magnus och Alexandra, så vi fick spela spel hela lektionen, vi spelade bingo och de är verkligen grymt kul, haha.

Haha jag å Olla var inte så glad på slutet kan jag ju säga när de bara var vi två kvar och såååklart så fick ju hon alla brickor före mig -.-
Hahah, men kul vare!

Men nu måste jag sluta ifall Niklas kommer.

Sååå vi hörs en annan dag.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0