:)

Hej igen!

Nu funkar internet så nu tänkte jag ta och skriva ett lite längre inlägg.

Den här veckan har de inte hänt nåt mer än att jag har gått i skolan och sen har jag gått hem, Alice har varit sjukt hela veckan så inte har jag kunnat vara med henne heller...

Idag på idrotten så fick Haav vara våran "lärare" vi hade nå fysgrej som dom brukade göra på innebandyn och jag lovar jag skulle helt seriöst kunna mörda han.
Guuuud vad jobbigt de var! jag kommer inte kunna gå imorn ;O

Sen försökte han dränka mig med hans vattenflaska också, hahah :)

Imorn är de fredag och äntligen helg, ska bli så grymt skönt, den här veckan har jag varit uppe alldeles för länge och jag ångrar mig alltid på morgonen, men sen gör jag ändå samma sak på kvällen igen.. dumt.

På lördag så ska jag först åka ut till Lingarö med pappa och Calle och fira Alva.. och mig, eftersom Karin & dom inte kunde komma när jag fyllde år + att Mia kommer hem också.

Sen efter de så ska jag, mamma och Calle till Madde och äta sushi och spela wii, synd att André inte är hemma, men de ska bli jätte kul ändå.

På söndag så börjar konfan igen... sådär jätte kul ska de väl inte bli e....
Hade hellre fortsatt haft de på tisdagar.. menmen, de är inte så långt kvar nu :)

Nu ska jag gå och duscha och försöka lägga mig i tid.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0