Snaart lördag!

Hejhej :D

Just nu sitter jag här vid datorn har precis duschat och gjort hårinpackning, tänkte låta det sitta i nån timme, gör allt för att rädda mitt hår så jag slipper klippa av mer av de! Haha :)
Väntar på att pappa ska göra klart maten så ska jag väl gå ner och äta. I skolan har det inte hänt nånting, vi hade matte i två timmar, engelska i en halvtimme, spanska, livskunskap och bild, därimellan massa raster när vi har suttit och pratat bara. Bara jag som tycker vi har sjukt ojämna lektionstider? Lixom vi hade matte i två timmar, engelska i en halvtimme, spanska åttio minuter... Alla matte och so timmar vi har är två timmar och engelskan, bilden och musiken är bara 40/30 min. Det hade dom kunnat gjort bättre ;)

Imorgon är det freeedag då kommer Evve hit och sover här, sen på lördag då drar hon, jag och Rebecca till Gäääävle för att kolla på ULRIK MUNTHER! Helt sjuuukt vad jag längtar! :D

Men nu ska jag gå och kolla om maten är klar.

Hörs sen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0