If only you saw what I can see

You'll understand why I want you so desperately ♥

Hej! :)

Det blir himla dålig uppdatering nu när jag går i skolan eftersom jag inte hinner blogga på morron och sen är jag ju i skolan hela dagen då har jag ingen dator, såå ni får stå ut med att det bara blir ett eller två inlägg per dag :)

Vi gick till halv fyra idag, men dagen gick rätt snabbt ändå och + för att det var så varmt så man kunde sitta ute på rasterna. Det enda som var sjuuukt tråkigt idag var slöjden, himla onödigt med slöjd egentligen ju, astråkigt!
Annars var det en rätt okej dag, när jag kom hem så åt vi köttfärslimpa och potatis, gott :)
Nu har jag nyss vart ute med Hobbe, jag ska ta och kolla på gymnasiumsidor nu tror jag, vi ska ju inte välja förns i februari, men det känns som det är bra att börja kolla nu, tiden går ju sjukt snabbt och jag vill verkligen inte gå kvar i Hudik såå då måste man ju typ fixa massa saker isf, såå jag ska ta och göra det nuurå tänkte jag, ska även skicka in bilder till framkallning som jag sen ska sätta upp på mitt rum :)

Hörs senare.

Puss



Kommentarer
Postat av: elvina

men harry är min ju,du får ta ulrik!

ja tar med den,men du får påminna mig på onsdag kväll så packar jag ner den i väskan då :)

2011-08-29 @ 17:49:36
URL: http://evvetano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0