Heeelg!

Hejhej :)

Idag är det fredag och det betyder ju heelg, skönt! Även om veckan har gått himla snabbt.
Vi hade idrott första timmen, fotboll, inte sådär superkul men vi hade bara 40 minuter, sen hade vi engelska, lunch och sen so, sen fick vi som har spanska sluta vid 13.40, medans alla andra förutom tyskagruppen fick ha lektion till halv tre, bara för Victoria skulle bort, himla skönt att gå i spanska idag ;)

Efter skolan så cyklade jag hem med Jesper och Kristoffer, mötte även Calle och hans kompisar, vi fick stå och vänta i säkert 10 minuter vid järnvägen bara för att tåget aldrig körde, jag looovar att halva Iggesund stog och väntade till slut.

När jag kom hem så bakade jag kakor med Calle för jag blev så sugen på det, men sirap i, jättegott vare ;) Även att jag glömde bort dom så dom blev lite brända, men gott ändå!

Nu väntar jag på Evve som nog kommer snart, jag vet inte vad vi ska göra, fast vi ska iallfall kolla på sjunde Saw filmen. Och imorgon halv elva drar vi till Gävle! Jag lääääängtar!

Puss

Kommentarer
Postat av: hanna moberg

saw 7 är så jääävla äcklig!!!!!

inte ens "modiga" killar vågar kolla haha!

sjukt snuskig :D

2011-08-26 @ 17:39:07
Postat av: josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

Vill du piffa till din dator med en webcam?

Isf är våran tävling perfekt för dig!

jätte enkla regler och om du inte brukar ha tur? Så har vi två priser!!!!!



klicka på länken!

http://twinblogg.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-en-webbkamera.html#comment

2011-08-26 @ 20:15:15
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0