Vamyprer Suger!

Hejhej :)

Idag har jag faktiskt inte gjort nånting, haha, grymt tråkigt dag har de varit.

Mamma hämtade mig strax efter att jag hade skrivit de förra inlägget, och då åkte vi hit också laddade jag ner Vamyrer Suger och The runaways.

Jag kollade på Vampyrer Suger förut och jag måste bara säga- Vilken otroligt sjuk film :O
Hahah, fast jag tänkte ju se den på bio först, men jag tycker inte att de hade varit värt pengarna, visst var de rolig o så, fast jag hade inte velat betala 100 kronor för att se den, så bra var den inte.

Ah, för ett tag sen så var vi till morfar och Inger och sen har jag bara packat o så.

Nu ska jag kolla på The Runaways och sen sova- Skola imorn!

Puss & kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0