Marknad :D

Hej allihopa :)

Nu har jag mer lust att skriva! Fast tyvärr har jag inte så mycket tid, men jag ska nån dag när jag har mer tid skriva allt som har hänt i veckan.
Men de får som sagt bli en annan dag.

Idag är de fredag och de betyder att här i Hudik börjar marknaden idag :D
Typ de bästa på hela året ju, hah, kanske inte, men de är nåt man går och väntar på länge iallafall.

Jag ska dit med Alice om en stund, väntar på att hon ska ringa o säga att hon är klar, sen ska pappa skjutsa oss dit och sen kommer hennes pappa och hämtade oss vid 12-1 nån gång, så de blir ingen mer uppdatering idag.

Och i helgen har jag också fullt upp (som jag har haft hela veckan :O) men de är väldigt mycket nu, men till veckan så blir de nog bättre.

Men nu måste jag sluta.

Ha en bra fredagskväll allihopa!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0