Vit kladdkaka :)

Hejhej :)

Vart tog de varma vädret vägen? :O
Idag har de nästan känts som om de börjar bli vinter eller nå, de har varit sol men ändå JÄTTE kallt, hade till och med jacka på mig när jag var ute med Hobbe förut...
De gillar vi inte!

Ajaa, idag så följde jag med mamma och Calle till mammas jobb för hon skulel hämta nycklar tills hon börjar jobba igen.
Sen åkte vi till Göran och Annika, då passade jag ju på att "lekta" lite med Wilma :)
Efter vi hade varit där så åkte vi till Madde och André för vi skulle hämta en kakform som Madde lånade av oss förut.
När vi kom hem så åkte Calle till pappa och jag följde med mamma på affären och handlade, för vi skulle baka nån kladdkaka, som jag hittade receptet på förut.
De var inte en vanlig kladdkaka, utan de var med vit blockchoklad och digestivebotten, riktigt gott var de iaf!

Sen kom Stina hit en sväng och sen kom morfar också, så då fikade vi lite och så.

Nu ska jag lägga mig och kolla på OC tror jag.
Bara fjärde sägongen kvar nu, sen får jag väl kolla på den igen... eller nå, hahah :)

Men vi hörs imorn då.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0