Varmaste dagen!

Hejhej ;D

Idag har jag inte gjort mycket annat än att bada ;D

Vaknade vid 10, då kollade jag på OC till 11 typ, sen gick jag upp och åt frukost o packade och gick ut med Hobbe, sen smsade jag Rebecca och frågade om hon ville gå till Ankarmon och de ville hon, så jag cyklade hem till pappa och hämtade mina badkläder o sånt och sen cyklade jag hem till henne för hon var inte klar än, men sen cyklade vi iaf till ankarmon då var klockan typ 1 och sen badade vi till 4, riktigt skönt var de, 23 grader i vattnet!

Men sen skulle jag hem för Karin, Matthias, Alva och Hugo skulle komma, men medans vi väntade på dom och innan vi åt, så badade jag med Calle i poolen, där varde 27 grader, jag har badat hela dan idag, förutom när vi åt och imorse.

Dom sa på tvn att de hade varit varmast i hela landet här idag.
Och de skulle bli lika varmt imorn, då ska jag nog ligga vid poolen och bada och sola.

Nu ska jag lyssna på musik ett tag och sen sova tror jag.

Ha de bra

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Stina-Lina

Vad har du för system camera?

2010-07-13 @ 00:33:27
Postat av: sanna

Jag har Nikon D40 :)

2010-07-13 @ 11:12:57
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0