Uppdatering!

Förlåt för jätte dålig uppdatering!
Jag har bara inte orkat skria nånting... men ska bli bättre på de :)

Men jag ska berätta om vad som har hänt dom dagarna jag inte har bloggat.

Tisdag:

Vaknade av att klockan ringde vid 8, då var de bara att kliva upp och göra sig ordning, för att åka till Furuvik vid 9.
Vi kom dit vid 11 ungefär och då var de huuuuuur mycket folk som helst som stog i kö för att komma in, jag fick en chock när jag såg alla människor.
Har nog aldrig sett så mycket folk på samma ställe förut :O
Ajaa, när vi kom in så märkte man ju inte de, eftersom de är ganska stort.
Dom hade gjort om jätte mycket sen jag var där sist, te.x hade dom ju Hedenhösbåtarna då som man fick åka i, nu var de Amazonasfloden (eller nå sånt?) ist.
Men de var kul iaf, dom hade även nån "äventyrsö" där dom hade spelat in tvprogrammet Wild Kids, så de var ju häftigt att se, har sett litegrann av de på tv, eftersom Calle brukar kolla.
Så de var ju lite kul att se de i verkligeheten.

När vi kom till karusellerna så märkte man hur mycket folk de var där, man fick stå i kö jätte länge när man skulle åka nånting, så vi åkte inte så mycket.

Vi kom hem vid 6 tiden, då var jag helst slut, åt lite mat och sen satt jag vid datorn resten av kvällen.

Onsdag:

Skulle egentligen ha varit med Alice, men hon smsade på morron och sa att hon inte kunde för hon skulle till stan med sin mamma.
Så då var jag bara hemma ist.

Mammas kompis Micke, som har flyttat till Stockholm, kom hit och hälsade på en sväng, så de var ju kul, jätte länge sen jag träffade han.

På kvällen åkte jag till pappa och sov där, annars gjorde jag inget speciellt.

Torsdag:

Imorse rinde klockan vid 8 igen, fast jag klev inte upp förns halv 9 ;)
Vid 9, så gick jag över till Anna och Conny för att vara barnvakt åt Leya, var där från 9- halv 2, så de var ju ganska länge.
Sen när jag kom hem, så var jag jätte trött, så jag la mig på sängen och läste en stund.
Vid 3 så skulle pappa in till stan, så då åkte jag med han hem till mamma och då var en annan kompis till mamma- Perra, och hans barn här och hälsade på, dom bor också i Stockholm, men skulle till Hudik för att hälsa på släkten.
Följde med dom när dom skulle till Slaggberget, gick faktiskt hela vägen upp i värmen, gissa om jag höll på dö när jag kom upp ;) Riktigt jobbigt var de.

Sen skulle dom åka hem, då åt jag mamma och Calle mat, sen åkte Calle till en kompis och jag följde med mamma, morfar och Inger när dom skulle köpa fisk nånstans efter Enånger.

Nu har jag nyss duschat och sitter här, efter jag har skrivit de här så ska jag kolla på några avsnitt av OC och sen blir de nog sängen för jag är jätte trött!

Nu har jag iaf skrivit ikapp lite, och här kommer några bilder från Furuvik:

Minihästar! Knäppte genom glaset här, så därför ser man tjejen i bakrunden :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0