Bodarnegrottorna :D

Na :DHej :D

Jag hann inte skriva nånting imorse, eftersom jag skulle till Alice.

Men jag vaknade runt 10 nån gång, då satte jag på datorn och sen började jag kolla på 10 thing i hate about you (10 orsaker att hata dig) så då blev jag tvungen att kolla klart på den.
Och sen gick jag ner och åt frukost, då var klockan typ halv 12.
Sen kom Erik, Carro, Ilia och Mille över också så då satt jag ute med dom + pappa en stund.
När dom gick hem så gick jag upp och duschade och sminkade mig o sånt.
Och sen skjutsade pappa mig till Alice.

När jag kom dit så började vi kolla på film, jag kommer inte ihåg vad den hette (men den hette typ eko eller nå sånt på svenska) de var en thriller, fast de hade kunnat varit skräck också för den var faktiskt jätte läskig på vissa ställen.
Fast på slutet när man fick veta vad som hade hänt och sånt, då var den inte så läskig längre.
Men den var väldigt seg i början.

Ajaa, efter filmen så gjorde vi typ ingenting, satt vid datorn och sånt.
Eller jag satt vid datorn och Alice låg på sin säng med min kamera och tog kort på sig själv och höll på dö av skratt... eller nånting.
Hahah, de var kul iaf :)
Men jag tänker inte visa bilderna, för hon tog bara bilder på mig och dom ser hemsk ut så ah ni får inte se dom tyvärr :)

Pappa hämtade mig vid halv 6 iaf, då åt vi mat. kyckling och ris.
Och sen kom Erik då åkte vi till Bodarnegrottorna, (jag, pappa, Calle, Kevin och Erik) fast pappa ville inte gå i grottorna så han väntade där uppe.
De var verkligen hur blött och kladdigt som helst där och man måsta typ åla i geggan ibland.
Men de var jätte häftigt iaf.
Önskar att jag hade haft en kamera så jag kunde visa bilder, men de går ju inte att gå med kamera där inne.
Men ni som bor i Iggesund (och inte har varit där) eller som bor nära, ni måste ju bara åka dit och gå in i grottorna, de var verkligen jätte coolt.

Fast man blir super smutsig efteråt!

Men de var kul iaf!

Vet ni att alla dom där stenarna som bildar grottorna dom var en enda stor sten förut och låg under vattnet.
Men sen blev de jordbävning och då splittrades stenen och de blev en tsunami som var ändå över till Norge, de var så grottorna bildades, de är och ganska coolt tycker jag. :)


När vi kom hem så gick jag direkt upp i duschen och tvättade håret, för hela jag var ju full med lera.

Och sen har jag bara legat och kollat på film.

Har så himla ont i armarna och benen, antar att jag kommer ha rejäl träningvärk imorn.

Men de var de värt!

Nu ska jag kolla klart på John Tucker must die och sen ska jag nog sova.

Puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0