Leksand :D

Hejhej :)

Idag var vi ju i Sundsvall, jag köpte ingenting, bara ett par mjukisbyxor.
Men de var kul där ändå, vi var inte där så länge heller, vi var hemma vid 3 igen.
Men de var skönt att vara nån annanstans är i Iggesund!

Iallafall, när vi kom hem så följde jag med pappa och Calle över till Erik och Carro, för vi skulle boka stuga till Leksand, de var jätte konstigt, för dom "stora" stugorna, asså dom med flera rum, toa, dusch osv, dom fick man bara boka i en vecka och de kostade typ 9000, så då tänkte vi att vi skulle boka en stuga med 6 sängar fast utan toa och dusch, men de var iaf mer än ett rum + kök o sånt då, men när Erik skulle boka den så gick de inte, så då ringde han till dom som jobbar där och då sa dom att den stugan också var bokad.
Så de slutade med att vi fick boka en stuga med 4 sängar (två våningsängar) + spis o bord o stolar, inge toa och ingen dusch och inget varmvatten.
Sen räknade pappa och Erik ut att stugan var mindre än våran pool.... de hade vi ganska kul åt sen.
Hahah, de känns verkligen bra.. nej men de blir nog bra, vi ska ju bara sova där.

Efter vi hade bokat stugan o sånt, så bestämde vi att dom skulle grilla med oss.
Så vi grillade vid typ 6-7 och sen var dom här till 9.

Imorn ska jag vara med Alice, vi ska knäppa kort då, så de kommer väl lite kort från de imorn antar jag.

Sen på eftermiddan ska jag följa med pappa, Calle och Erik till bodarnegrottorna tror jag.
Har aldrig varit där fast jag bor så nära... :S

Men här kommer iaf lite bilder från igår:



Bilden på Hobbe är de pappa som har tagit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0